OnlineLahTauke! Bring Your Business Online!

Saturday, 12 May 2012

Kerja Berlambak.. Bila la nak habis.. huhu

Assalamualaikum dan salam sejahtera.. Rasanya dah lama tak update blog ini.. Huhu.. Sibuk dengan kerja  yang berlambak-lambak.. Entah bila nak habis kerja ni.. Musim test pun dah kembali.. Memang sibuk la hidup aku.. hmm.. Bila la nak habis belajar...

Sekarang ni aku tengah buat project untuk cct.. Project ni kena disiapkan juga sebelum khamis minggu depan.. kalau tak siap, 40 markah melayang pergi macam tu je.. Banyak tu.. Nanti bila dah siap.. Aku akan tunjuk kepada korang semua project kami.. Tunggu ya..

Hmm.. selain project cct.. Aku juga kena buat pbl(problem based learning).. Kali ni aku kena buat satu design untuk improve performance dan efficiency untuk transmission line.. Dengan menggunakan Power World Software, aku kena jayakan pbl ini.. Harap semuanya tidak menjadi kelam kabut..

Terima kasih.. salam dari pantai timur
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...