OnlineLahTauke! Bring Your Business Online!

Wednesday, 9 May 2012

Masa Menunggu

Assalamualaikum dan salam sejahtera.. Hari ni aku dah dapat kembali laptop aku.. Semalam aku dah buka laptop ini dan hasilnya.. Memang banyak habuk yang menyumbatkan lubang udara tersebut.. Terima kasih pada siddiq sebab tolong buka laptop aku.. Nasib baik juga laptop MSi ni mudah untuk diurus.. Buka je, terus nampak cooler.. Jadi tak banyak kerja yang perlu dibuat..

Sekarang ni aku kena buat experiment dulu.. Aku kena biar laptop ini terbuka buat beberapa hari.. Masalah laptop aku sekarang masih tidak diketahui.. Apabila buka window je terus terpadam skrin.. Sebelum terpadam, skrin akan keluar corak berwarna pink.. Aku dah buat troubleshoot, tapi resultnya mendatangkan hasil.. Aku pun pening dengan laptop ni..

Nak hantar ke kedai.. Duit aku tengah kering sekarang.. Kalau hantar sekarang confirm kena keluar banyak duit..Hmm.. Jadi aku akan try dulu guna laptop ni.. Aku dah pun buat apa yang aku tahu.. Kalau masalah tu ada lagi dan semakin teruk.. Aku terpaksa hantar juga ke kedai.. Itu cara yang terakhir.. Harap-harap la aku tak perlu buat cara tu..

Terima kasih.. salam dari pantai timur. 
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...