OnlineLahTauke! Bring Your Business Online!

Thursday, 28 June 2012

"Segmen Tingkatkan Followers dan Trafik Blog bersama Jejariruncing"

Assalamualaikum dan salam sejahtera.. Apabila exam dah habis. Aku boleh la mula berblogwalking secara serius selepas ini.. Hehe.. Final exam sem ini boleh dikatakan mencabar jugak. Tetapi aku yakin sem ini aku dapat buat lagi baik dari sem lepas. Jadi, harap-harap aku dapat pointer lagi tinggi dari sebelum ini.. 

Tadi semasa blogwalking, aku ternampak segmen yang menarik ini.. Tengok banner kat atas pun dah tahu siapa orangnya kan??? ^_^.. ya itulah kak Elia, pemilik blog Jejariruncing.. Merupakan salah seorang blogger yang terkenal dan disegani di negara kita. Pada tahun 2011, blog dia ini adalah top 10 dalam engine carian google.

Berbalik kepada segmen ini, kak Elia telah terpilih antara  TOP 10 Levi's Curve ID Blogger Award.  Hebat tu.. Jadi kak Elia sekarang perlukan sokongan daripada kita semua untuk disenaraikan dalam Top 5.  Ada hadiah yang lumayan menanti kita sekiranya kak Elia berjaya tersenarai dalam Top 5.

Kak Elia bagitau.." Sekiranya saya layak memasuki Top 5, saya akan menghadiahkan sama ada Baucer Levi's bernilai RM100, wang tunai RM100 ataupn barangan yang bernilai RM100 atau lebih kepada salah seorang peserta segmen ini(yang menepati semua syarat). Saya akan pilih peserta segmen yang paling hebat berkempen. Jadi selain daripada hadiah baucer Levi's Rm300 daripada pihak EH! tu, saya tambah lagi hadiah peribadi saya seperti yang dinyatakan diatas."..

Tekan read more untuk cara voting..



Cara VOTING adalah:

~Mula mula Klik LINK ni


~Lepas tu klik VOTE kat gambar ni


~lepas tu korang scroll down dan klik lagi butang VOTE



~Sebelum vote kena register dulu yang mana belum pernah register lagi
(buat sekali je lepas dah register lain kali nak vote just login je)


~lepas dah register dia akan hantarkan email link ke email kita, then korang klik je kat link tu dan akan membawa kepada voters login form macam kat bawah ni



 Apabila dah login, korang akan jumpa 



Use the navigation button below to browse the vote gallery.

AIMIE HARMELIA

Nama saya Aimie Harmelia Binti Mohd Hashumi atau lebih dikenali sebagai Elia JejariRuncing. Saya berumur 23 tahun dan merupakan pelajar lepasan Diploma Perbankan di UiTM Machang Kelantan. Saya merupakan seorang blogger yang aktif dan saya sangat bertuah kerana dengan menjadi seorang blogger, saya berpeluang melakukan pelbagai perkara yang menarik seperti modelling, menghadiri majlis-majlis perasmian, muncul di majalah dan akhbar, ke udara di radio, menulis di ruang kolumn majalah dan sebagainya. Saya seorang yang suka mencuba sesuatu yang baru dan mencapai segala peluang yang ada di hadapan kerana motto hidup saya adalah "Made the best of my opportunities and speak my mind to people who would want to listen".

Q. Nyatakan mengapa potongan yang menjadi keutamaan anda, bukan saiz.

A. Saiz yang tepat tak semestinya memberi kepuasan yang dikehendaki. Semuanya mestilah bergantung pada potongan yang sesuai dengan bentuk tubuh kita. Mencari sepasang seluar jeans yang selesa dan betul-betul fit dengan my bootylicious baggage memang sesuatu yang sangat sukar. Kalau semestinya pakai seluar ikut saiz, saya sering mengalami masalah jurang di bahagian pinggang tetap tetapi penuh di punggung dan paha. Ini menyebabkan saya perlu memakai tali pinggang dan pastinya saya kelihatan kurang menarik dan mengurangkan keyakinan saya ketika bergaya...
  visit
 Lepas tu korang tekan je vote kat atas tu.
~lepas tu setiap kali  nak vote just login je. mudah kan?

Masa untuk vote hanya
sampai 28 JUNE... 
 Pertandingan semakin sengit sekarang... Apa-apa pun boleh berlaku.. Jadi pastikan anda mengundi setiap hari kak Elia..
klik link di bawah

Terima kasih..salam dari pantai timur.





Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...