OnlineLahTauke! Bring Your Business Online!

Thursday, 19 July 2012

Header Baru untuk Blog INFINITY.


Assalamualaikum dan salam sejahtera.. Hehe.. Akhirnya ada juga masa untuk bercerita pasal perubahan baru blog ini.. Korang perasan tak header baru yang diatas.. Cantik kan?? hehe.. Header itu aku dapat dari cik yaya sebab terpilih untuk mendapat saguhati dari segmen 1st Time Contest By Yaya.


Header yang cik yaya buat ni memang menepati citarasa aku.. Header yang simple, tapi mempunyai kandungan yang padat. Terima kasih cik yaya.. ^_^.. kalau korang semua berminat untuk tempah header daripada cik yaya.. Klik disini..

Sekarang ni aku nak cari jalan untuk meringankan blog aku.. Dengan pertambahan header dan background, maka bertambah lah berat blog ini.. Aku nak tanya korang semua.. Apa cara terbaik untuk meringankan Blog ini.. Adakah widget perlu dikurangkan? atau ada cara lain??? Pertolongan korang semua amat diperlukan.

Terima kasih.. salam dari pantai timur.


Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...