OnlineLahTauke! Bring Your Business Online!

Sunday, 19 August 2012

Segmen Lokman : Saya Blogger Dari Universiti Teknikal Malaysia Melaka

infinity
Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Melihat follower yang dah hampir mencecah 400 orang, saya nak cuba buat segmen yang pertama.. Harap-harap dapat lah sambutan yang baik untuk segmen yang pertama ini. ^_^

Segmen kali ini bertujuan untuk mengenali blogger-blogger seperti saya yang sedang belajar di universiti, sekolah, politeknik, dan sebagainya.. Berdasarkan permerhatian saya, sebahagian besar blogger ini terdiri daripada golongan pelajar.. Jadi saya nak buat platform untuk memudahkan kita semua berkenalan sesama blogger.. Manalah tahu rakan blogger kita tu hanya tinggal dalam dorm dihadapan kita je.. ^_^

Segmen ini juga terbuka kepada blogger yang akan menyambungkan pelajaran tak lama lagi..

Bagi blogger yang sudah masuk alam perkerjaan juga boleh join segmen ini.. Sambung je ayat itu dengan nama bandar anda tinggal sekarang..

Syarat-syarat penyertaan :

  1. Buat satu entri yang bertajuk " Segmen Lokman : Saya Blogger Dari ...." . ( sambungkan ayat itu dengan nama tempat anda belajar sekarang atau akan sambung belajar). Contoh, Segmen Lokman : Saya Blogger Dari Universiti Teknikal Malaysia Melaka.
  2. letak Banner di atas dan link kan ke entri ini.
  3. Follow blog Infinity jika sudi.
  4. Tag kawan sekurang-kurangnya seorang.. tak nak pun takpe( pilihan ).
  5. Tinggalkan link entri anda di comment box.
Dah siap... Simple kan??  first time buat segmen, harap kawan-kawan dapat bagi sokongan.. ^_^. Senarai peserta akan diupdate secepat mungkin..

Tarikh tutup adalah 19/08/2012
Terima kasih.. salam dari pantai timur.




Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...