OnlineLahTauke! Bring Your Business Online!

Monday, 6 August 2012

Blog Saya Biasa Biasa Je Tapi Cool!

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

segmen raya
Nampaknya kemeriahan Hari Raya kian dirasa.. ^_^.. Untuk itu saya nak join segmen pertama sempena hari raya.. Segmen ini di anjurkan oleh Gadis Si Pipi Merah.. Segmen ini simple sahaja..

Follow blog gadis  si pipi merah itu.. Selepas itu buat entri bertajuk, " Blog Saya Biasa Biasa Je Tapi Cool! ".. Blog Infinity memang cool.. hehe.. Letak link entri anda yang paling best.. Untuk blog ini, aku pilih

Seterusnya, nampak banner diatas??. Letak banner cantik itu di dalam entri dan linkkan kepada blog si gadis si pipi merah.. Tag rakan blogger anda.. 

Untuk kali ini aku nak tag semua rakan blogger yang menbaca entri ini..

Akhir sekali, bagitahu kepada si gadis tersebut yang kita ni berminat untuk join segmen tersebut.. 

Salah seorang daripada yang join segmen ini akan dapat duit raya.. Berapa?? anda kena periksa sendiri. Yang pasti lumayan.. $_$

segmen akan ditutup pada 28 sept 2012..

Terima kasih.. salam dari pantai timur.
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...