OnlineLahTauke! Bring Your Business Online!

Tuesday, 21 August 2012

Nak Gemuk Sekejap Sahaja

Assalamualaikum dan salam sejahtera

gemuk
Masuk hari ini, aku rasa dah semakin naik perut ini.. Ini baru raya ketiga, tapi perut aku ni dah membulat sebesar-besarnya. Tapi yang peliknya nafsu makan tu tak pernah kenyang walaupun setiap masa makan.

Tengok je satay dan nasi kapit mesti terus makan.. Biskut raya dan kacang itu jangan kata lah, setiap masa ada dalam mulut. Kalau berterusan macam ni konfirm bertambah kegemukan aku.

lelaki gemuk ada orang nak ke tak ea??? Sebab lelaki susah nak suka orang perempuan yang gemuk. Pilihan lelaki adalah berisi dan mantap. Tidak terlalu kurus dan tidak terlalu gemuk.

Lepas ni mesti tak ada orang lah nak ke aku.. huhuhu


gemuk
Terima kasih.. salam dari pantai timur.
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...