OnlineLahTauke! Bring Your Business Online!

Friday, 3 August 2012

Preview 2 - Hasrulhassan.com

Assalamualaikum dan salam sejahtera.. 
blogger otai
Tips Panduan Menulis Blog

Untuk preview yang kedua ini.. Aku ingin memperkenalkan blogger master yang banyak membantu aku dalam memperbaiki skill dan cara penyampaian blog yang betul dan berkesan. Dengan pertambahan blogger-blogger muda seperti cendawan tumbuh selepas hujan, persaingan dalam dunia maya ini semakin meningkat.. 

Kita sesama blogger secara sedar atau tak sedar sering bersaing untuk mendapatkan pageview ataupun follower yang tinggi.. Tipulah kalau korang kata, " saya tak kisah pun ada follower ataupun tidak.". Bahkan aku sendiri pun kadang-kadang rasa cemburu dengan blogger-blogger yang baru tetapi dapat follower hampir 1000 orang sekelip mata... 

Tetapi apa yang aku pegang sehingga kini yang memberi semangat kepada aku untuk berblog adalah, " Bukan senang nak senang, Bukan susah nak susah." Blogger-blogger otai pun memakan masa untuk menjadi terkenal seperti sekarang.. Yang penting usaha berterusan untuk terus menaikkan nama blog kita di alam maya ini..

Jadi kepada blogger-blogger seperti aku yang masih belajar dan mencari ilmu dalam dunia blogger ini, aku syorkan korang semua follow blog hasrulhassan.com.. Korang akan belajar banyak perkara baru tentang panduan menulis blog, dunia blog dan adsense..


Terima kasih.. salam dari pantai timur. 

  
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...