OnlineLahTauke! Bring Your Business Online!

Saturday, 11 August 2012

Rindu Pada Korang Semua

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Hai semua.. Korang rindu pada saya tak?? hehe. Saya rindu pada korang semua. Maaf la sebab lama tak update blog ini.. Saya sibuk nak habiskan kursus amalan kejuruteraan dan berpindah rumah.. Untuk pengetahuan korang semua, UTeM hanya menyediakan kemudahan asrama untuk pelajar tahun 1 dan 2.. Budak-budak tahun 3 dan 4 kena lah cari rumah sewa kat luar..

Saya ni dah pun masuk tahun 3, jadi nak tak nak kenalah pindah ke rumah sewa. Kat rumah sewa ini macam-macam masalah nak kena selesaikan.. Masalah-masalah ini buatkan saya tak dapat tumpu perhatian pada blog ini buat sementara waktu..

Insyallah, saya akan update blog ini jika ada waktu lapang..

Terima kasih..salam dari pantai timur.
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...