OnlineLahTauke! Bring Your Business Online!

Monday, 27 August 2012

Senyum Sokmo

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Alhamdulilah aku dah pun selamat sampai ke Melaka hari ini.. ^_^. Malam ini aku nak tidur awal sedikit sebab esok pagi ada kelas. Jadi entri untuk malam ini tak lah panjang sangat. Aku cuma nak berkongi sedikit sebanyak karacter diri aku di dalam dunia maya ini..

Bagi yang sudah mengenali diri aku ini pasti banyak melihat aku buat simbol senyum ini.. ^_^ . Simbol ini adalah tanda aku bergembira. Aku berkenan dengan simbol ini apabila membaca blog kawan aku yang nama blognya terpaksa dirahsiakan. Simbol ini nampak lebih menampakkan kegembiraan yang sebenar dan ikhlas berbanding simbol ini.. :) 

Untuk memberikan gambaran yang lebih jelas lagi aku sertakan gambar luffy di bawah.. Macam ni lah senyuman yang melambangkan simbol senyum ^_^.
senyum
Kalau yang manja sedikit... Macam ini.. hehe
manja
Harap korang dah boleh bayangkan macam mana aku buat senyuman itu.. Hehe..
lokman

Terima kasih.. salam dari pantai timur.
Mohd Lokman Bin Ramli

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...