OnlineLahTauke! Bring Your Business Online!

Monday, 13 August 2012

Terharu Dapat Kad Raya

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Hehe.. Postmen sekarang memang pandai.. Macam tau-tau je bila aku nak balik ke rumah.. Sampai je kat rumah, aku tengok ada 3 sampul surat yang baru dihantar. Kesemua surat itu ada nama aku.. hehe.. Sekali tengok dah boleh teka surat apa.. Senyum aku sampai ke telinga sebab pertama kali dapat kad raya.. hehe

Apabila buka satu persatu, ini lah yang aku dapat..

Entah macam mana masa ambil gambar kad yang kuning tu bertukar ke warna hijau..hehe.. Kad ni datang dari Owner www.misszberceloteh.blogspot.com  .. ^_^ Terima kasih


Yang ni pula datang dari http://babyaimacomel.blogspot.com/ . Suka sangat pada pantun itu.. hehe ^_^. Terima kasih.


Kad raya yang besar ini pula Farisha yang bagi.. Farisha adalah pemilik blog http://diarisedetiklebihfarisha.blogspot.com/ .. Terima kasih untuk kad raya ini.. Semoga ukhuwah sesama kita akan berkekalan selama-lamanya.

Terima kasih.. salam dari pantai timur.

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...