OnlineLahTauke! Bring Your Business Online!

Thursday, 30 August 2012

Terima Kasih Emak, Kerana Melahirkan Abang Pada Waktu Ini.

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Tak ada kata-kata yang boleh abang ucapkan pada malam ini, waktu ini, selain mengucapkan terima kasih kepada emak yang tercinta. Terima kasih sebab melahirkan abang pada waktu pagi 30/8 ini.. Abang bersyukur sebab dapat lahir ke dunia pada pagi yang sejuk dan aman seperti ini..

Kalau emak dapat tahan lagi sehari, pasti abang dah jadi anak merdeka.. hehe. Tapi perkara itu mustahil untuk ditahan.. Emak pun dah bertarung nyawa untuk melahirkan abang pada waktu ini.. Abang tak mungkin dapat balas balik segala pengorbanan yang telah emak berikan.

Emak nak abang jadi anak yang baik.. Tetapi abang ni bukannya anak yang baik.. Abang banyak dosa pada emak.. Sangat banyak. Abang masih tak dapat berikan kepada emak.. sesuatu, yang dapat dibanggakan. Abang masih tak dapat berikan apa-apa pun pada emak walaupun sedikit..

Maafkan abang jikalau dah buat emak mengalirkan air mata.. Abang minta ampun minta maaf sebab abang sangat nakal dulu.. Macam-macam abang buat sehingga menaikkan kemarahan emak. Maafkan abang emak.. Halalkan makan minum abang dari abang lahir sehingga sekarang dan yang akan datang.

Abang akan sentiasa memohon kepada Allah.." Ya Allah, peliharakan lah kedua IbuBapaku sepertimana mereka memelihara aku sejak dari kecil." 

Amin
Terima kasih emak.. salam dari pantai timur.




Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...