OnlineLahTauke! Bring Your Business Online!

Sunday, 30 September 2012

Dari Hati ke Hati

Assalamualaikum dan salam sejahtera..


Hanya Allah yang tahu betapa gembiranya aku apabila ada orang yang boleh mendengar masalah aku seperti mana yang aku hendakkan. Dengan budi bicaranya yang memahami membuatkan aku sangat selesa bersamanya. Ruangan bicaranya memenuhi ruangan hati aku yang memerlukan seseorang di dunia ini. Luahan hatinya membuatkan hati aku yang dilanda ombak badai, tenang setenangnya air sungai yang mengalir. Dia lah insan yang banyak memberikan kekuatan kepada hatiku ini. Di masa aku memerlukan kekuatan, dia hadir tanpa ku disedari. Hanya dengan beberapa patah perkataan darinya sudah cukup untuk membuatkan diri aku sedar dan menilai kembali apa yang telah aku lakukan. Dia lah kawan yang aku tak nak lepaskan sampai bila-bila.

Siapa dia? rahsia..

Terima kasih.. salam dari pantai timur.

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...