OnlineLahTauke! Bring Your Business Online!

Thursday, 20 September 2012

FAIL PERIBADI AHLI BLOGGER 3:BATTLE ROYALE

Assalamualaikum dan salam sejahtera..


Adoi!! Baru episod pertama dah kalah pertandingan Battle Royale.. Kalah dengan pasukan Haz.. Tak boleh jadi ni.. Untuk itu, saya sediakan tugasan kedua ini dengan secepat mungkin. Kali ini Abang AWIE OMAR meminta kami untuk menyediakan satu biodata lengkap berkenaan diri kami.

Biodata Lokman

Nama Kumpulan : Senshi BurogÄ ( Blogger Warrior )
Profesion/Bidang Diceburi : Pelajar IPTA ( UTeM )
Hobi : Berbasikal, Berblog, Berenang
Blog Pilihanhttp://www.hasrulhassan.com/
Tujuan Berblogging : Untuk meluahkan perasaan dan berkongsi ilmu
3 Sifat Semulajadi/Pelik : 1-Pendiam, 2-Kretif, 3-Suka makan
Masa Saya Layari Internet : Apabila ada masa lapang
Peserta Pilihan : Hazirah
Mengapa Saya Pilih Hazirah : Saya pernah dengar, kemenangan menentang kawan baik memberikan kepuasan yang amat tinggi. ^_^
Pandangan Saya : Saya rasa battle royale ini sangat menarik kerana ianya memberikan kami peluang untuk bertindak sebagai satu pasukan dan menyiapkan tugasan yang diberikan dengan sebaik mungkin. Segmen yang lain dari yang lain.

Terima kasih..salam dari pantai timur.


Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...