OnlineLahTauke! Bring Your Business Online!

Friday, 21 September 2012

Siapa ada twitter?? jom follow

Assalamualaikum dan salam sejahtera..


Aku tengah obses dengan twitter sekarang ni.. Biasalah, benda baru.. Ehh.. baru lagi ke?? Rasanya twitter ni dah lama ada kat Malaysia. Aku je yang baru buat semalam. hehe.. Jangan gelak kuat sangat!!

Korang boleh nampak disebelah kanan blog ini ada column twitter. Jadi kepada blogger-blogger yang mahu berchatting dengan aku boleh lah tekan butan follow itu. Kalau nak search, tulis nama Lokman_Ramli..

Ada ramai kawan lagi meriah.. ^_^. Kalau tak nak twitter, korang boleh add aku di facebook.. Klik je widget facebook kat sisi kanan itu.. Confirm aku approve..

Apabila tambah column twitter kat sebelah kanan ini, blog aku terasa sedikit berat.. Harap korang boleh bersabar dengan masa loading blog ini.. Kalau ada masalah, bagitahu aku... Ok?

Terima kasih..salam dari pantai timur.
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...