OnlineLahTauke! Bring Your Business Online!

Thursday, 18 October 2012

Berhenti Menjadi Blogger Demi Kerjaya

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

anime blogger

Berkait dengan tajuk entri yang sebelum ini.. Aku ada terfikir macam mana kehidupan aku sebagai seorang blogger apabila masuk ke alam pekerjaan. Aku ada kemukakan persoalan, Haruskah aku berhenti menjadi blogger apabila sudah bekerja?

Bila duduk renung dan fikir balik.. Jawapan aku adalah TIDAK!!. Aku tidak akan sama sekali berhenti menjadi blogger kerana ini adalah minat aku. Blog ini seperti menjadi darah daging aku sendiri kerana aku akan merinduinya jika meninggalkannya.

Kalau blog ini tidak menjana duit seperti yang aku harapkan, aku akan tinggalkannya. Tidak sama sekali!! ini bukannya tujuan aku menjadi blogger dan berbakti kepada blog ini. Aku bina blog ini bukannya semata-mata hendak mencari duit. Aku bina blog ini untuk meluahkan perasaan dan berkongsi ilmu/maklumat.

Jadi kesimpulannya, aku tidak akan sama sekali berhenti menjadi blogger demi kerjaya. Sejujurnya, untuk update blog ini hanya memakan beberapa minit sahaja. Yang lamanya adalah mencari idea. Jikalau ada idea, sekejap sahaja siap.

Terima kasih kepada pengomen-pengomen yang telah bagi cadangan kepada aku pada entri sebelum ini. ^_^. Keperihatinan anda amat dihargai.

Terima kasih..salam dari pantai timur.

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...