OnlineLahTauke! Bring Your Business Online!

Monday, 15 October 2012

Berhenti Menjadi Blogger

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

patut ke berhenti jadi blogger

Malam ni tiba-tiba sahaja ada sesuatu yang terlintas di dalam fikiran. Macam mana kehidupan aku nanti apabila sudah habis belajar dan mula berkerja? dan bagaimana dengan keadaan blog ini apabila aku sudah mula berkerja?

Semuanya menjadi persoalan kepada diri aku.. Berdasarkan pengalaman aku semasa berkerja di supermarket dulu. Masa amat critical. Apabila dah berkerja, tiada langsung masa untuk melakukan perkara-perkara lain di siang hari. Waktu malam pula, mesti tidur awal sebab badan keletihan. Jadi waktu bila aku nak berbakti untuk blog ini?? Berbakti untuk update blog secara berterusan seperti sekarang ini..

Jikalau aku hanya mampu berbakti sebagai blogger sebagai seorang pelajar. Maknanya, aku hanya ada masa 2 tahun lagi untuk bergelar blogger. Selepas 2 tahun, haruskah aku berhenti menjadi blogger??

Terima kasih.. salam dari pantai timur.


Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...