OnlineLahTauke! Bring Your Business Online!

Thursday, 11 October 2012

Carta 10 - IKIM.FM

Assalamualaikum dan salam sejahtera,,

radio ikim.fm

Wah!!.. dah pukul 12 malam.. Lama jugak aku ambil masa untuk fikirkan apa Carta 10 yang ingin aku kongsi bersama dengan korang semua. CARTA 10 ini adalah tugasan imuniti aku dalam Segmen Battle Royale. 

Aku dapat idea apabila aku dengar radio IKIM.FM secara online di http://www.ikimfm.my/ikimfm/. Aku dengar setiap hari stesen radio ini kerana aku amat sukakan pengisiannya yang berilmu dan bermanfaat buat diri aku.

Aku mula jatuh cinta pada stesen radio ini apabila aku dengar lagu dari negara arab yang berkumandang di stesen radio ini. Waktu aku sekolah dulu, aku akan buka radio ini selepas isyak dan dengar lagu yang bertajuk DAANI dari Ahmad Bukhati. Selepas itu aku dengar alunan-alaunan al-quran yang merdu dan mententeramkan jiwa ini seperti waktu sekarang. Aku juga amat sukakan lagu nasyid lama dan baru yang dimainkan di dalam stesen radio ini.
Ahmad Bukhatir ( Da'ani)


Carta IKIM.FM musim kelima - 07/10/2012 (Minggu 34)

  1. Penerang Hati - Sixth Sense
  2. Kurnia - Nowseeheart
  3. Di Suatu Masa - Mizie Kamis
  4. Sahaja Aku Mencintai Mu - Du'a feat Ustaz Amal
  5. Sentiasa BersamaMU - Menhajj
  6. Cahaya Seluruh Alam - AlMawlid
  7. Kunci Syurga - Muhibbain
  8. Saat terindah - Firdaus
  9. Itu Ini Begitu Begini - Mirwana feat Altimet
  10. Doa - Nora
Terima kasih..salam dari pantai timur.
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...