OnlineLahTauke! Bring Your Business Online!

Friday, 19 October 2012

Lain Orang Lain Citarasa

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

ikan keli masak sambal cili api

Malam ni boleh lah nak bergembira sebab dah tiada assignment yang perlu dihantar. hehe.. ok. Berkait dengan tajuk kat atas tu. Malam ni housemate aku masak ikan keli masak sambal cili api. Bau memang sangat menyelerakan.. Tapi yang sebenarnya, aku kurang sikit dengan ikan darat seperti ikan keli. Sorry guys!!

Aku bukannya tak makan langsung ikan keli. Tetapi jikalau ada lauk lain selain lauk ikan keli, aku rela ambil lauk yang lain itu. Jikalau dah terdesak sangat baru aku makan. Cerewat aku ni kan?. huhu.. Nak buat macam mana, dah citarasa aku macam tu.

Aku dah cuba makan ikan keli sekali dan rasanya boleh tahan la sebab tak rasa hanyir. Itu pun mungkin sebab ikan keli itu ikan keli bakar. Kalau masak biasa ni aku tak tahu lah. Aku boleh makan ikan keli tapi selera terhadap ikan keli ini tiada seperti mana ikan laut.

ikan keli


Jadi aku nak tanya pendapat korang, sedap ke ikan keli ni??

Terima kasih.. salam dari pantai timur.


Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...