OnlineLahTauke! Bring Your Business Online!

Wednesday, 10 October 2012

Ucapan Maaf Buat Rakan-Rakan Blogger

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

pelajar universiti

Rasanya dah lama aku tak membebel di dalam blog ini sebab update pasal EVerGREEN UTeM sahaja. hehe.. Kali ini aku nak buat entri meminta maaf sebab aku dah jarang buat blogwalking ke blog-blog yang lain, terutamanya yang tinggalkan comment di dalam blog ini. MAAF

Perkara ini berlaku apabila kehidupan seorang pelajar universiti masuk tahun 3 berubah secara drastik. Mata pelajaran tahun 3 ini pun lagi susah dari tahun-tahun sebelum ini. Jadi nak tak nak, kena tumpu betul-betul. Assignment yang lecture bagi bukan main susah lagi. Pening nak buat. Nak-nak subject MicroP yang perlu dihantar sebelum pukul 12 tengahhari esok. Sabar je lah.

Jadi aku harap korang boleh faham dengan apa yang aku dan kawan-kawan blogger lain lalui buat masa sekarang. Time cuti dulu memang best nak update blog ini. Masa ada dan idea datang mencurah-curah. Tetapi apabila dah start belajar, nak update blog pun tak ada idea. huhu.. Sedih.

Rupa-rupanya cabaran menjadi blogger buat seorang pelajar bukannya mudah. Nak dapatkan idea untuk update blog apabila kepala penuh dengan apa yang dipelajari di Universiti memang susah. Masa untuk berbakti kepada blog ini masih ada, tetapi kalau tak ada idea. Duduk termenung lah sorang-sorang depan laptop tu.

termenung


Terima kasih..salam dari pantai timur.

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...