OnlineLahTauke! Bring Your Business Online!

Thursday, 1 November 2012

Terjah Blog Infinity Oleh En.HasrulHassan

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

BLOG REVIEW - INFINITY

Pagi tadi aku buka bashboard dan terkejut tengok blog aku di terjah oleh salah seorang blogger otai iaitu En.HasrulHassan. Dalam hati gembira tak terkata apabila blog aku dinilai oleh seorang blogger yang amat hebat. Beliau ni salah seorang guru kepada aku dalam bidang blog. Banyak input yang aku dapat dari hasil perkongsian beliau untuk memperbaiki cara penulisan, peningkatan mutu, penampilan blog dan juga SEO.

Nak tahu apa pandangan beliau terhadap blog aku?? 

Rupa-rupanya banyak lagi penambaikan yang perlu aku lakukan. Ada yang telah aku lakukan, dan ada yang belum. Yang belum itu memerlukan aku mengubahsuai keseluruhan blog ini. Memakan masa yang agak lama. Jadi aku buat apa yang aku sempat.

Ini analisis blog oleh En.HasrulHassan. 


Dan ini analisis yang aku buat selepas ubahsuai blog aku.



Sikit sahaja perubahannya. Tapi lagi ok dari sebelum ini. hehe.. Terima kasih kepada En.HasrulHassan sebab beri tunjuk ajar yang berguna kepada aku. 

Terima kasih.. salam dari pantai timur.


Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...