OnlineLahTauke! Bring Your Business Online!

Sunday, 30 December 2012

Cabutan Bertuah Menggapai Gadget Impian

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Cabutan Bertuah Menggapai Gadget Impian

Sekarang ni banyak segmen-segmen dan contest yang sedang berlangsung di alam maya ini. Ada diantara penganjur tersebut telah menghantar jemputan kepada aku untuk menyertai segmen-segmen yang sedang dijalankan itu. Aku minta maaf sangat-sangat kepada orang yang telah memberi jemputan itu. Kalau boleh aku nak join sama, tetapi masa aku terhad. Jadi aku pilih yang mana sesuai dengan aku sekarang.

Cabutan bertuah yang aku sertai ini datangnya dari Cikgu Naman. Dia buat cabutan ini bersempena dengan contest iPhone 5 Gadget impian. Hadiah-hadiah yang ditawarkan oleh cikgu naman ini cukup menarik. Antaranya adalah :



  • 1 x 1 Photobook bernilai RM200 lebih + Photoshoot (Bonus bernilai RM100)*



Pemenang dapat percuma sesi photoshoot di Putrajaya. Atau kalau yang jauh boleh hantar gambar-gambar yang hendak dimasukkan dalam photobok tersebut.




  • 2 x Sesi Photoshoot** oleh Photoshoot Murah bernilai RM100 setiap satu





  • 1x RM40 tunai


  • 1x RM30 tunai


  • 1x RM20 tunai


  • 3 x RM10 tunai

  • 1 x Fridge Magnet USS Singapore
  • 2x Pati Delima Gulsan tajaan Kedai Online MrsTuah.


Tarikh tutup penyertaan adalah pada 31/12/12 jam 11.59pm.

Terima kasih..salam dari pantai timur



Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...