OnlineLahTauke! Bring Your Business Online!

Saturday, 29 December 2012

Aku Hantu Drama Korea Queen In Hyun's Man

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Queen In Hyun's Man

Hisss.. Apa nak jadi dengan aku ni. Time-time macam ni pulak kegilaan (hantu) nak tengok cerita korea itu datang. Jangan ingat kaum perempuan je yang minat cerita romantik tau. Sebab aku pun minat jugak walaupun muka ni macam nak makan orang je. hehe :-P

Sekarang ni aku tengah layan cerita Queen In Hyun's Man. Jom kita baca sinopsis cerita ini.

Kim Boong Do is a scholar who had supported the reinstatement of Queen In Hyun when Jang heebin's schemes resulted in her being deposed and replaced as King Sukjong's queen consort.With the help of a spell when he is in going to be killed in a fight he travels 300 years into the future of modern Seoul and meets Choi Hee Jin, a no-name actress who is expecting a career renaissance through her role as Queen In Hyun in a TV drama.She helps him to know about the history of his time and change some events.After that they start to develop feelings for each other,but is it possible for them to have a successful relationship? ".

Queen In Hyun's Man

Macam tu lah sedikit sebanyak jalan cerita ini.. 

Haaa!!! tak faham bahasa inggeris.. Hmmm.. Ok, Ok.. Aku faham.. ^_^. Cerita ini berkisar pasal pengembaraan merentas masa. Hero cerita ini datang dari masa lampau, 300 tahun yang lepas. Cara dia merentas masa adalah dengan menggunakan satu azimat. Azimat ini akan menghantar dia ke tahun hadapan apabila dia mati. Dia mati terus ke masa hadapan.. Pelik kan??

Kalau pelik, jomlah layan cerita ini di http://itvmovie.eu/movie/view/3376/1/1/Queen-Inhyuns-Man.html. ^_^.


Terima kasih..salam dari pantai timur


Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...