OnlineLahTauke! Bring Your Business Online!

Thursday, 6 December 2012

NuffnangX Berjaya Selesaikan Masalah Malware

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

malware attack

Sepertimana yang telah aku beritahu dalam post sebelum ini, NuffnangX telah alami masalah Malware. Ramai juga yang merasa kesan masalah ini termasuk aku sendiri. Ada pembaca blog aku yang menyatakan dia dapat warning dari antivirus apabila buka Blog Infinity. Aku syak ada blog dalam bloglist aku yang alami masalah malware ini.

Tetapi jangan risau.. Petang tadi NuffnangX telah pun menghantar email menyatakan masalah ini sudah berjaya diselesaikan.  Ini email pertama yang dihantar NuffnangX berhubung masalah tersebut.

NuffnangX Berjaya Selesaikan Masalah Malware

3 jam selepas itu, NuffnangX telah menghantar satu berita baik. Pihak google telah tarik balik amaran malware yang dikeluarkan sebelum ini. Jadi blogger boleh lah letakkan balik script NuffnangX atau iklan Nuffnang di dalam blog yang telah di padamkan itu.

NuffnangX Berjaya Selesaikan Masalah Malware

Terima kasih.. salam dari pantai timur.
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...