OnlineLahTauke! Bring Your Business Online!

Monday, 7 January 2013

Giveaway Mialiana.com

Assalamualaikum dan salam sejahtera..


Mialiana.com 

Tinggal 3 hari sahaja lagi sebelum Giveaway pertama ini ditutup. Jadi aku nak ambil peluang ini untuk merebut hadiah yang menarik iaitu Pendrive Sony 4GB. Penyertaan tutup adalah pada 10 januari 2013. 3 hari sahaja lagi kan?? Ambe kate doh tadi dok caye.. Cube kire gok berapa.

Semenjak 2 menjak ni, entri-entri aku memang banyak berkaitan dengan segmen atau giveaway. Hmm.. kalau kata tak nak hadiah tu memang tipulah sebab antara yang menjadi penarik untuk aku menyertai giveaway ini adalah hadiah itu sendiri. Pendrive 4GB tu.. Siapalah yang mudah-mudah nak bagi ke kita ni. "Kalau suruh abang kita belanja pun belum tentu dia beli ke kita. Kalau beli pun mesti penuh dengan syarat." Paling-paling koman( biasa ) pun adalah "psss.. Jangan bagitahu emak abang ada makwa baru ya.".  Tu paling biasa la.. hehe. ^_+. Smile... Smile... Smile...

Tapi biasalah, apabila dapat title abang tu. Nak tak nak kita akan cuba penuhi permintaan adik-adik kita itu. Macam aku la, Abang long. Aku biasa buat tak layan je permintaan adik-adik aku sebab aku suka bagi kejutan kepada mereka. Adik-adik lelaki tak banyak sangat mintak, yang biasa mintak adalah adik perempuan. Nak itu nak ini. Pening. Dah namanya perempuan. Sabo je la.

Kalau aku buat entri pasal abang ni memang panjang. Lari dari topik pulak nanti. Baiklah.. Aku paling suka entri http://www.mialiana.com/2012/11/exabytes-permohonan-100-blogger-ads.html di Mialiana.com kerana dari situlah aku kenal Exabytes. Aku ada minta juga permohonan 100 blogger ads itu tetapi tidak berjaya kerana tidak memenuhi traffik yang dikehendaki. Jadi aku duk explore dan explore lagi sehinggalah aku dapat sesuatu iaitu Angle Affliate. Tu yang ada ads exabytes kat sebelah kanan blog ini. Kalau korang nak beli domain baru, Tekanlah ads itu.

Cukup dah kot. Panjang dah ni. Lenguh korang semua nak baca. Jadi aku nak tag 3 kawan baik aku dalam dunia maya ini iaitu Hazirah, Nabila Biela dan AimiSyahirah..

Terima kasih..salam dari pantai timur.


Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...