OnlineLahTauke! Bring Your Business Online!

Tuesday, 1 January 2013

Melangkah Ke Tahun 2013

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Melangkah Ke Tahun 2013

Ini adalah entri pertama bagi Tahun 2013. Tak sangka umur aku dah masuk 22 hari ini, itupun kalau ikut tahun. Kalau ikut IC aku masih 21. Hehe.. Muda lagi. Untuk tahun 2013 ini, perancangan blog aku masih tak berubah seperti dulu. Aku akan update blog ini bertemakan luahan hati aku dan perkongsian ilmu pengetahuan.

Emm.. Apa lagi ya.. Aku juga akan cuba habiskan apa yang aku dah mulakan dulu seperti perkongsian ilmu dalam Asmaul Husna dan juga Solatku. Aku buat ini buat diri aku sendiri disamping berkongsi dengan kawan-kawan semua.

Entri-entri ilmu sebegini memang agak susah nak ditulis kerana satu sebab sahaja iaitu " MALAS ". Entri-entri lain laju sahaja kalau nak tulis tetapi apabila masuk bab-bab macam ni rasa macam agak berat nak tulis. Jadi tahun ini aku nak buang rasa malas itu dan habiskan ilmu tersebut secepat mungkin.

Selain itu, mungkin aku akan buat entri-entri pada hari tertentu seperti hari Rabu (Wordless Wednesday), Jumaat (Mutiara Kata) dan entri-entri biasa pada hari-hari lain. Kita tengok dulu lah macam mana keadaannya sebab aku tak putuskan lagi perkara ini.

Terima kasih.. salam dari pantai timur.
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...