OnlineLahTauke! Bring Your Business Online!

Sunday, 13 January 2013

Preview 8 - Nieyxzha

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

nieyxzha

Blogger kedua yang bertuah untuk direview oleh aku adalah Pn.Ruhasniza. Pn.Ruhasniza adalah pemilik blog yang diberi nama nieyxzha. Aku ada suruh bagi sebab kenapa aku harus memilih blog ini untuk direview. Dan jawapan yang diberi Pn.Ruhasniza adalah kerana blog nieyxzha ini lain dari yang lain. Kenapa??? Kerana ada doodle buatan tangan sendiri. ^_^. Hmmm.. agak menarik.. Jadi aku pun buat blogwalking ke sana..


First expression aku apabila datang ke blog itu adalah.. Ohh.. Blog ini rupanya milik Pn.Ruhasniza. ^_^. Aku sebenarnya dah lama follow blog ini. Dengan header yang menaik dan backgroud yang lembut itu memang menarik minat aku untuk tekan terus butang follow. Pada pendapat aku, blog ini simple tetapi cukup cantik.

Kandungan blog ini amat berguna buat ibu-ibu yang mengandung. Di sini ada diselitkan maklumat tentang kehamilan seperti Air ketuban, Kencing kotor ketika hamil, Petua memudahkan bersalin dan banyak lagi. Selain itu, ada juga Info Parenting seperti Barut bayi, Chicken pox vaccine, Kutu kepala dan lain-lain.

Last but not least, perkara yang paling menarik di dalam blog ini adalah perkhidmatan tempahan doodle, banner, header, footer, watermark dan simple blog edit dengan harga yang murah. Harga yang tawarkan hanya diantara Rm5 -Rm10. Bagi peminat-peminat doodle tu bolehlah buat tempahan dengan Pn.Ruhasniza.

Terima kasih..salam dari pantai timur.
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...