OnlineLahTauke! Bring Your Business Online!

Monday, 14 January 2013

Preview 9 - Annyss Aleeya

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Annyss Aleeya

Ini adalah blog review yang ketiga dan yang terakhir. Sebelum mula saya ucapkan terima kasih sebab sudi tinggalkan komen dalam blog saya. ^_^.  Kepada blogger yang telah bagi detail blog dan tidak terpilih, jangan sedih sebab saya ada kejutan kepada anda berdua. Asalnya nak jadi tegas kali ni, tetapi entah macam mana hati saya lembut hari ini. Jadi tunggulah kejutan itu. ^_^

Blog review yang ketiga ini adalah seorang blogger yang baru (baru 3 bulan bergelar blogger). Blogger ini adalah blogger negeri kelantan. Macam biasa lah apabila sebut gadis kelantan, mesti terbayang orangnya cantik dan ayu. Tak percaya gadis kelantan cantik-cantik?? Haa... Cuba tengok neelofa. Dia kan orang kelantan. ^_^. Hiss.. Merapu pulak. Balik ke topik asal.

Nama blog ini adalah Annyss Aleeya, sama seperti nama tuan punya blog ini. URL blog ini adalah http://pinkuntukaku.blogspot.com/. Sekali baca memang nampak terabur. Tetapi apabila diamati betul-betul. Perkataan itu adalah PINK UNTUK AKU. Apabila dah namanya pink. Blognya juga mesti warna pink. Senang cerita, semuanya pink. Hehe.


Tak banyak yang boleh aku katakan pasal blog ini. Blog ini adalah jenis blog peribadi. Jadi semuanya bergantung kepada tuan punya blog untuk design blog mengikut citarasa dia sendiri. Yang boleh aku komen adalah penggunaan SCM Music Player kat atas blog itu. Ada sesetengah orang suka blog yang ada music dan ada juga yang bencikannya.

Tapi bagi aku penggunaan SCM Music Player ini boleh diterima lagi la sebab senang nak detect dan tekan butang pause itu. Kadang-kadang ada orang yang gunakan player yang langsung tiada butang pause dan bersembunyi entah di mana. Dah la lagu tak sedap. Menyirap jugak lah. Nak-nak apabila kita buka tab banyak-banyak untuk buat blogwalking. Macam-macam lagu ada dalam satu masa. Pening-pening..

Jadi nasihat aku, gunalah music player seperti SCM Music Player ini sebab ada butang pause dan senang nak cari. Aku pun kadang-kadang gunakan widget music player ini apabila dah bosan dengan blog aku yang sunyi sepi ini. Ada music tak adalah boring sangat. Ya atau Tidak??

Terima kasih..salam dari pantai timur.

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...