OnlineLahTauke! Bring Your Business Online!

Sunday, 13 January 2013

Siapa Nak Blognya Di Review??

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Blog Review

Apa nak buat dengan blog ini..?? Dari tadi duduk fikir nak update apa. Hmm.. Sambil-sambil aku tengok cerita hantu dalam tv3 ni, The Grudge aku nak bagi hadiah kepada 3 orang yang sporting hari ini. Hadiah ini bukannya dalam bentuk wang atau barang. Tetapi dalam bentuk Blog Review. "aku tak mampu nak bagi hadiah dalam bentuk lain lagi. Kalau ada rezeki insyallah aku boleh kongsi."

Cara untuk dapat kelayakan blog review ini mudah sahaja..

  1. Tulis nama penuh anda
  2. Tulis nama blog dan URL
  3. Nyatakan sebab kenapa anda patut terpilih
  4. Optional - Kalau sudi boleh bagi idea kepada aku untuk update blog ini. hehe.^_^
Hadiah ini hanya kepada 3 orang sahaja. Keutamaan akan diberikan kepada orang yang paling pantas bagi komen. Satu lagi, aku hanya buat blog review ini kepada blogger yang belum pernah aku review sahaja. Korang boleh lihat senarai blogger yang menjadi pilihan aku sebelum ini di Blogger Preview. Aku buat sekali sorang bukan kerana sombong, tetapi aku buat ini sebab nak bagi peluang kepada blogger lain. Dalam dunia maya ini, ada berjuta blogger. Jadi buat apa review 2 kali benda yang sama. Setuju tak??

Terima kasih..salam dari pantai timur

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...