OnlineLahTauke! Bring Your Business Online!

Sunday, 31 March 2013

Selamat Datang Hari Isnin

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Monday again

Apa khabar kawan-kawan semua?.. ^_^.. Harap-harap semuanya sihat-sihat belaka. Malam ini aku paksa juga diri ini untuk buat satu entri untuk blog kesayangan ini. Rasa rugi tinggalkan tak berupadate macam tu sahaja.

Esok hari isnin datang lagi.. Hehe.. Bagi aku, hari isnin adalah hari yang paling tak menyeronokkan dan hari yang paling malas untuk bangun tidur. Apabila teringat hari isnin, exspresi muka aku akan macam itu.. " Huk, huk.. Hari isnin sudah datang.. Cuti hujung minggu susah habis.. huhu ". T_T

Tapi apabila fikir dari sudut positif.. " Yes.. Hujung minggu yang membosankan sudah habis.. Kelas akan mula kembali ". hmmm... Ada ke orang yang fikir macam ini?? Kalau ada memang aku respect. Aku pun ada juga rasa macam itu cuma bukan jarang-jarang tetapi kadang.. kadang.. Nampak beza itu kan..hehe. ^_^

Cuba fikir sejenak.. Bosan ke kita hari-hari pergi kuliah dan berjumpa dengan semua kawan-kawan kita?? Perkara ini kita buat 5 hari seminggu.. Adakah kebosanan pergi ke kuliah sama dengan bosan tak ada kerja dan duduk saja-saja.. ??

Fikir-fikirkan lah..

Terima kasih..salam dari pantai timur.


Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...