OnlineLahTauke! Bring Your Business Online!

Monday, 17 June 2013

Life Is Short, Live While You Can

Assalamualaikum dan salam sejahtera..



Huhu.. dah lama tak menaip untuk blog kesayangan ini.. Wahai BLOG INFINITY.. Maafkan lah tuan kamu yang pemalas dan tak bertanggungjawab ini.. Sering je membiarkan kamu keseorangan dan kesunyian di malam dan juga siang hari.. Aku bukannya sudah melupakan diri mu, tetapi dek kekangan waktu dan kekeringan idea.. Maka, tinggal lah kamu keseorangan disini..Huhu.. Aku juga sedih seperti mana kamu sedih..

Tapi.. Apa boleh buat.. Seperti mana L kata dibawah " LIFE is short, LIVE while you can ". Kehidupan aku bukannya semata-mata untuk dunia maya ini sahaja tetapi aku ada kehidupan sendiri di dunia sebenar dengan masalah dan dugaan yang sering sahaja datang.

Sedih untuk aku katakan kepada kamu, tetapi mungkin kita tidak akan dapat berjumpa untuk satu tempoh waktu yang agak lama selepas ini.. Seperti mana yang aku katakan... Aku ada kehidupan yang penuh berliku diluar sana.



Tapi ini bukan bermakna aku terus melupakan dirimu, tidak... Selagi aku mampu.. Aku akan jaga kamu dengan sebaiknya..

Terima kasih..salam dari pantai timur.
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...