OnlineLahTauke! Bring Your Business Online!

Sunday, 1 June 2014

TRAVEL BLOGGER : MARK WIENS

Assalamualaikum dan salam sejahtera..


Mark Wiens

Malam ini aku nak perkenalkan seorang blogger yang aku kagumi, namanya Mark Wiens. Dari mana aku kenal dia ni? hehe.. Aku kenal dia daripada youtube. Aku ni suka masak memasak. Semasa aku lihat video-video makanan di luar negara, aku terlintas pada video si Mark Wiens. Dia ni sebenarnya seorang travel blogger yang specialized dalam bidang makanan. Banyak video makanan yang dia tunjukkan, terutamanya makanan dari Thailand dan Hawaii. Yang buat aku tertarik pada dia ni adalah reaksinya semasa makan. Rasa keenakan makanan yang dia tunjukkan tu memang sampai kepada kita walaupun yang dia makan tu adalah "Pxxx".. HEHE. Pandai-pandai lah fikir perkataan tu.

Dibawah ini aku ada share video yang buatkan aku seronok menjadi seorang blogger. Tajuknya, How i make money while traveling the world?

Nak tahu jawapannya, sila layan video ini.




BLOG : migrationology.

Terima kasih..salam dari pantai timur.


Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...